Известие

Collapse
No announcement yet.

Режим на климатроника - Въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Режим на климатроника - Въпрос

    Имам следния въпрос. каква е разликата, когато си включиш режим ECON на климата.

    AUTO и MAN са ясни, AUTO FULL също, но не мога да схвана идеята на ECON режима. Компресора ли работи на по-малка мощност, какво ли,

    Също така на ръчката за чистачките има врътка, която предполагам, че сменя режима на пръскалките, ама и това не съм сигурен, че е така
    Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    ECON е съкращение от ECONOMICAL - изключва компресора и имаш само парно
    sigpic

    Comment


    • #3
      добре де, а тогава къде е разликата между ECON и само AUTO или само MAN режима, защото на тези два режима пак имам и парно и охлаждане, вярно без климата, Например само на MAN режима тази сутрин си стана топло вътре без проблеми, а не съм пускал ECON тоест, ако това което казваш е така, то няма смисъл от едното
      Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

      Comment


      • #4
        екон изключва компресора независимо от настройки за температура
        ауто е автоматичен режим - то си пипа само
        ман е е ръчен
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          това е ясно, но ако при ECON е изключен компресора, тогава при MAN режима например също е изключен, тоест каква е разликата,
          защо тогава мога да го включа само на MAN или на МАН и ECON или Ауто и ECON.
          тоест обезмисля се комбинацията между тях, тъй като ефекта е същия, ако е вярна това че при Екон изключва компресора, защото например при ръчен си нагласявам 25 градуса например, не работи компресор, не работи нищо само духалката, и тогава какъв ми е зора да включвам Екон режима комбинацията между тях има някакъв смисъл и не е този, за който говорите, явно е друго.
          Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • #6
            MAN може да работи и с ECON и без ECON, затова е ръчен режим, защото ти решаваш, дали да бъде с компресор или без, както и ти трябва да му казваш къде да духа, колко силно, на колко градуса и т.н., докато при AUTO само задаваш желаната температура и климатроника си прави всичко сам, а ти изобщо не се заминаваш, той сам преценява дали да включва компресор, дали да не го включва, къде да насочва въздушната струя (на краката, на челното стъкло, на лгавата, комбинирано), колко силно да я насочва и т.н....
            sigpic

            Comment


            • #7
              кой ти каза че при ман не работи компресора???
              е затова е екон-а - да изключи компресора
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Без да навлизам в подробности ще кажа, че управлението и режимите на работа на компресора са доста сложни и зависят от заданието и външните условия. Бутона ECON просто изключва компресора. Удобно е, когато искаш само да вентилираш без да охлаждаш, а това в много случаи е достатъчно.

                Що се касае до врътката в ръчката на чистачките, то тя регулира честотата на включването им в ПРЕКЪСНАТ (АВТОМАТИЧЕН) речим.
                Тя упрвлява чувствителността на сензора за вода по предното стъкло, респективно честотата на включване на чистачките. В другите два режими, тази врътка не указва влияние.
                164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuku
                  MAN може да работи и с ECON и без ECON, затова е ръчен режим, защото ти решаваш, дали да бъде с компресор или без, както и ти трябва да му казваш къде да духа, колко силно, на колко градуса и т.н., докато при AUTO само задаваш желаната температура и климатроника си прави всичко сам, а ти изобщо не се заминаваш, той сам преценява дали да включва компресор, дали да не го включва, къде да насочва въздушната струя (на краката, на челното стъкло, на лгавата, комбинирано), колко силно да я насочва и т.н....
                  а АутоФул той не прави ли същото, като Ауто - къде да духа, как, с каква сила и т.н.
                  и ако дадеш Ауто Екон това значи ли, че компресора е винаги изключен или както ти си написал Ауто режима го включва, когато реши.
                  Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от S@gittarius
                    Без да навлизам в подробности ще кажа, че управлението и режимите на работа на компресора са доста сложни и зависят от заданието и външните условия. Бутона ECON просто изключва компресора. Удобно е, когато искаш само да вентилираш без да охлаждаш, а това в много случаи е достатъчно.

                    Що се касае до врътката в ръчката на чистачките, то тя регулира честотата на включването им в ПРЕКЪСНАТ (АВТОМАТИЧЕН) речим.
                    Тя упрвлява чувствителността на сензора за вода по предното стъкло, респективно честотата на включване на чистачките. В другите два режими, тази врътка не указва влияние.
                    благодаря, вече стават много съвети, ще имам да черпя
                    Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                    Comment


                    • #11
                      Колега, а къде го намери тоя бутон "AUTO FULL"
                      Бутона, който прави настройките на максимум е САМО за челното стъкло и тогава цялата въздушна струя с максимална сила отива към челното, за да го изчисти или казано по друг начин "AUTO FULL" прави максимума за челното стъкло и се използва, когато то е изпотено, а "AUTO" прави максимума за теб
                      Когато си в режим "AUTO" и натиснеш който и да е от бутоните на климатроника, реално режима "AUTO" вече не функционира, защото ти си се намесил в работата му и ръчно си променил настройките
                      Казано по-просто, ако натиснеш "AUTO" и после "ECON" - вече НЕ си на "AUTO"
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kuku
                        ... Казано по-просто, ако натиснеш "AUTO" и после "ECON" - вече НЕ си на "AUTO"
                        си си .... това е особен режим АУТО без Компресор
                        т.е. то прави квото може без да вкл компресора, т.е ако сметне за нужно да охлади въздуха, няма да може ...
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          Колега, когато натиснеш Ауто бутона има режим Ауто или АутоФул. Първо при натискане на Ауто се включва АутоФул, после можеш да го направиш и само Ауто, ако искаш. чрез бутона за смяна режим. А можеш и Ауто Екон да оставиш.
                          Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от valjo
                            Първоначално публикувано от Kuku
                            ... Казано по-просто, ако натиснеш "AUTO" и после "ECON" - вече НЕ си на "AUTO"
                            си си .... това е особен режим АУТО без Компресор
                            т.е. то прави квото може без да вкл компресора, т.е ако сметне за нужно да охлади въздуха, няма да може ...
                            ааааааааа ето това ми беше и на мен подозрението.
                            Благодарско
                            Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

                            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                            Comment


                            • #15
                              Един бутон с двоен режим
                              Ами, значи може да поискаш максимални настройки за по-бърз ефект, предполагам
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X